Transport Management Systeem

Één systeem voor al uw pakketten

Om u nog beter van dienst te kunnen zijn, hebben wij ons eigen Transport Management Systeem ontwikkeld. Met dit overzichtelijke en gebruiksvriendelijke systeem kunt u snel en eenvoudig uw verzendopdrachten aanvragen en inzien. Of u nu een groot of klein pakket wilt versturen, met spoed, geconditioneerd of op een pallet. Alles kunt u via dit systeem inboeken. Zo houdt u zicht op alle zendingen zonder dat u moet inloggen bij verschillende vervoerders.

Meer informatie

Hoe werkt het?

Wanneer u een pakket wilt versturen, voert u in ons Transport Management Systeem de pakketgegevens in. U kunt het systeem ook koppelen aan uw e-commerce-pakket zodat u de gegevens niet handmatig hoeft in te voeren. Na het invoeren van de gegevens wordt er een verzendlabel aangemaakt dat u kunt printen en opplakken. Zodra het pakket verzendklaar is, stuurt u ons een afhaalopdracht via het systeem. Indien gewenst ontvangt uw klant een geautomatiseerde mail met daarin een track-en-trace-nummer. Na de eerste scan kunt u de zending volgen via het systeem. De status van elke zending wordt met een kleur aangegeven:
  • Is uw zending onderweg? Dan krijgt deze een gele status
  • Is uw levering geslaagd? Dan verandert deze direct in een groene status
  • Is er een adresfout of hebben wij nog andere vragen? Dan krijgt de zending een rode status. U en uw klant ontvangen dan een mail. Graag ontvangen wij dan de ontbrekende informatie binnen 4 dagen, anders gaat de zending retour afzender

De voordelen van ons Transport Management Systeem

  • U houdt altijd en overal zicht op uw zendingen
  • Labels kunnen automatisch of handmatig worden aangemaakt
  • Compatible met meerdere e-commerce-pakketten
  • Indien gewenst ontvangt uw klant automatisch een trackingnummer
  • Bij een fout in de adressering ontvangen u en uw klant een mail
  • Wij werken samen met meerdere vervoerders, zoals DHL, FedEx, DPD en UPS. Voor alle vervoerders kunt u via ons systeem een label aanmaken
  • U kunt een retourlabel aanmaken voor een DPD-zending, uw klant kan de retourzending dan afleveren bij een DPD Parcelshop.
  • U kunt ook een afhaalopdracht bij DPD inplannen om een retour te laten ophalen bij uw klant
  • U kunt een opdracht snel terugvinden door in de zoekbalk te zoeken op het referentienummer, adres of de naam


Transport Management Systeem aanvragen

Wilt u het versturen van al uw pakketten vereenvoudigen? Dan verwelkomen wij u graag in onze klantenkring. Met ons Transport Management Systeem gaat het versturen van pallets en pakketten (bijna) vanzelf. U kunt het systeem aanvragen door onderstaand contactformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met een van onze medewerkers: 075 210 2010. Wij sturen u dan inloggegevens en een handleiding.

    Voor vragen m.b.t. de status van uw zending dient u contact op te nemen met de afzender.

    Een rechtstreekse navraag opstarten is helaas niet mogelijk.

    Kunnen we ook u overtuigen?

    Bel of mail ons direct en laat ons aanbod u overtuigen